Ülke tarımı ve ekonomisinin gelişimi için çalışan Antalya Ticaret Borsası, üyelerine yönelik kaliteli hizmet anlayışını bir kere daha tescilledi. “ISO 9001 2015 Kalite Yönetim Sistemi” ve “TSE IS0-10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi”ni yıllardır başarı ile yürüten ATB, sistemle ilgili yapılan belge yenileme denetimlerini başarıyla tamamladı.
STANDARTLARA UYGUN HİZMET
Antalya Ticaret Borsası’nda oluşturulan “ISO 9001 2015 Kalite Yönetim Sistemi” ve “TSE IS0-10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi”, Türk Standartları Enstitüsü Antalya Bölge Koordinatörlüğü Yönetim Sistemleri Denetçileri Sevgi Kocabaş ve Ümmihan Özbey Masır tarafından denetlendi. Sistemin işleyişi, hizmet sunumu, insan kaynakları ve evraklarla ilgili yeterlilikleri değerlendiren Kocabaş ve Masır, ATB’nin standartlara uygun hizmet verdiği yönünde görüş bildirdi.
DAHA ÜST SEVİYEYE ÇIKARMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ
Antalya Ticaret Borsası Genel Sekreteri Tolgahan Alavant, Antalya Ticaret Borsası’nın kentin en köklü kurumları arasında yer aldığını belirtirken, Borsamız, her geçen gün gelişmeye, kalitesini artırarak üyelerimize hizmet vermeye devam etmektedir. Aldığımız kalite belgeleri bizim için yol göstericidir. TSE Denetçileri Sevgi Kocabaş ve Ümmihan Özbey Masır’a teşekkür eden Alavant, “Borsa personeli olarak yönetim kurulumuzun güçlü desteğiyle hizmet kalitemizi daha üst seviyeye çıkarmak için çalışıyoruz” dedi.