DUYURULAR +Tümünü Gör
Detaylar»
Mobil uygulama için seçim yapınız.
  Android Ios  
İstihdam Seferberliği 2019
Etkinlik Takvimi
Mart Nisan 2019
pzt. sa. çr. prş. cm. cmt. pz.
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Ziyaretçilerimiz
IP Numaranız : 3.90.12.112
Şuan 36 kişi online
Bugün 306 kişi ziyaret etti.
Toplam Gösterim: 96814
Ankete Katıl
Borsamız organizasyonlarını hangi kanallardan takip ediyorsunuz?




Anket sonuçları için tıklayın    

Politikalarımız

Kalite Politikamız
5174 Yasa ve borsacılık mevzuatlarına uygun olarak, tarım ve hayvancılık işlemleri ile uğraşan üyelerimize katma değer sağlayan, ekonomik ve istihdamın gelişmesine yönelik, etkinliklerde ve girişimlerde bulunacağız.

Bu amaç için, tüm dünyada uygulanan Kalite Yönetim Sistemi şartlarına uyacak, yöneticiden personele her kademede kendimizi, hizmetlerimizi ve üyelerimizin memnuniyet düzeylerini sürekli geliştireceğiz.

Kurumsal Değerler
• Vizyon sahibi ve gelecek öngörülü
• Organizasyon yeteneği olan
• Katılımcı ve şeffaf
• Üye ve sonuç odaklı
• Güvenilir ve kararlı
• Yeniliklere ve gelişmeye açık

Mali Politikamız
Yasaların ve mevzuatın öngördüğü faaliyetlerden elde ettiğimiz gelirlerimizi, üyeden gelen üyeye gider ilkesi ile üyelerimizin işlerini geliştirmek ve onlara katma değer sağlayacak etkinlikler için harcayacağız.
Gelirlerimizi; muhasebe kurallarına uygun, açık, şeffaf, verimlilik esaslı ve risk temelli bir yaklaşımla, mali disiplin içerisinde kullanacağız.

İnsan Kaynakları Politikamız
Daha iyi bir hizmet ve sürekli artan bir üye memnuniyeti için;
• Personelini sürekli kişisel ve mesleki eğitimlerle geliştiren,
• Onların görüşlerini alan, hedef odaklı çalışmalarını sağlayan
• Üstün performansı değerlendiren ve ödüllendiren,
• Çalışanların memnuniyetini önemseyen, onlara uygun çevre ve alt yapı sağlayan
• Sosyal ve kültürel gelişimlerine olanak sağlayan
• Çalışanlar arasında ayrımcılık yapmayan,
Bir kurumdur.

Haberleşme ve Yayın Politikamız
Antalya Ticaret Borsası, üyelerinin yaptığı iş ve işlemlerle ilgili gelişen teknolojileri ve yenilikleri izleyen ve onlara en hızlı ileten bir kurumdur. Bunun için her türlü yazılı, sözlü ve görsel iletişim araçları ile sosyal medyayı etkin kullanmaktır.

Bilgi İletişim Teknolojileri Politikamız
Gelişen bilgi iletişim teknolojilerini yakından takip ederek, kurumda uygulanmasını sağlamak, üye ve diğer paydaşlarımız için örnek oluşturmak.

Bilgi güvenliği ve acil durumlar için risk analizleri yaparak gerekli önlemleri almak ve bilgi güvenliğini sağlamak.

Üye İlişkileri ve Şikâyet Yönetimi Politikamız
“Borsamız üyeleri için vardır.” ilkesinden hareketle, üyelerimizin talep, öneri, beklenti ve şikâyetlerini alarak, bunlara uygun ücretsiz, hızlı ve kaliteli faaliyetler ve çözümler üretmek ilk önceliğimiz olacaktır.

Bu amaçla kurumsal kılavuz olarak, TOBB Akreditasyon Sistemi, ISO 9001 Kalite Yönetimi ve ISO 10002 Şikâyet Yönetim Sistemleri kuracak, devamını sağlayacak ve bu sistemlerin bağımsız denetim kuruluşları aracılığı ile sürekli denetlettireceğiz. Böylelikle üyelerimizin memnuniyetini üst seviyede sağlayacak ve kurumumuzu olarak sürekli geliştireceğiz.